maandag 22 juni 2009

Villa Vanthilt en Radio 2

Donderdag (25/06) ben ik te gast bij Villa Vanthilt. Ik vertel dan iets over een nieuwe getuige, een man die iemand uit de onmiddellijke omgeving van Arsène Goedertier heeft gezien met een groot pak met de afmetingen en de vorm van het gestolen paneel. De getuige is ondertussen overleden, maar zijn zoon heeft het hele verhaal gehoord.
Als dat klopt, dan hebben we hier te maken met de eerste getuige die De Rechtvaardige Rechters na de diefstal heeft gezien. Op vrijdagochtend (26/06) interviewt Radio 2 Oost-Vlaanderen mij hierover.
Ik ben nog volop het gesprek aan het uitschrijven dat ik met de zoon van de getuige gehad heb. In de nacht van donderdag op vrijdag, na Vanthilt, zet ik de eerste fragmenten hier op het net. De foto hierbij heeft alles te maken met de getuigenis. (De foto is ondertussen verwijderd om te vermijden dat straks iedereen daarnaar toe trekt.)

2 opmerkingen:

Patrick zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Rudy Pieters zei

U ziet goed, Patrick.